2024 - 2025 навчальний рік 2 клас
29 листопада.П*ятниця
Тема: Самостійна робота
1. Обчислити
14-(6+2)=
2. Побудуй прямокутник АВСD зі сторонами 4 см та 2 см. Обчисли периметр
4. Розв*яжи задачу усно, запиши тільки відповідь.
А) 25 грн
Б) 30 грн
В) 10 грн
5. Обчисли і запиши результати
68+2=
23+37=
74+6=
51+29=
Самостійна робота записується в зошит. Спочатку пишеться число. Потім вид роботи: самостійна робота. І виконується розв*язок.
Українська мова
Тема: Братчик Лис і Братчик Кролик.
Сторінка 74-75
Читати. Переказувати
Усно дати відповіді на запитання 1,2
ЯДС
Тема: Дуб. Усе для життя
Сторінка 72-73
Читання вчителем (дорослим)
Обговорення
Відповіді на запитання (усно) 1,2
Розгляд малюнка на сторінці 73
Назвати мешканців, які живуть на дубі.
Перегляд відео про дуб
https://www.youtube.com/watch?v=MbPKazxNE2A
Фізкультура
Тема: Загальнорозвивальні
вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі
лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Стрибки. Випади. Дитячий
фітнес.
Розминка
https://www.youtube.com/watch?v=Zf98o2KftIU
28 листопада. Четвер
Українська мова
Сторінка 80-81
Розминка. Називаємо предмет, його ознаку та дію.
Наприклад: м*яч, круглий, скаче; сніг, білий, кружляє.
Назвати ознаку та дію до предмета «крило»
Вправа 1усно
Розгляд малюнків. Добрати підписи до малюнків з рамочки. Пояснити, чи мають ці слова одні значення та чому
Вправа 2 усно. Пояснити значення слів
Вправа 3 усно. Пояснення схеми та малюнків
Вправа 5 письмово
Вправа 7 усно
Вправа 6 письмово
Домашнє завдання
Скласти речення зі словосполученнями «гострий біль», «гострий ніж», «пливе човен», «пливе хмарка» (всього 4 речення)
Українська мова (ЯДС)
Сторінка 84
Читання казки у скороченому варіанті
Обговорення висловлення в зеленій дужці «В українських народних казках Змій часто був символом ворогів рідної землі». Чи справді під Змієм розуміють цю тварину?
Дати відповіді на запитання 1,2.3 на сторінці 84 усно
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=sBCSCDQGO6U
https://www.youtube.com/watch?v=s2ogxYg2Npg
(короткі легенди про богатирів та козаків)
Зошит дослідника
Заповнити сторінку 51.
У вправі 1 заповнити тільки одну колонку (другу колонку за бажанням). Там потрібно написати назву української казки (або легенди, фільму, мультфільму) де головним героєм є захисник, який врятував місто(або країну, світ). І що він зробив.
У вправі 2 заповнити риси, які притаманні справжньому герою.
(сміливість, доброзичливість…)
27 листопада.Середа
Математика
Зошит для діагностувальних робіт
Сторінка 37 варіант 2
Українська мова
Тема: лексичне значення слова
Сторінка 78-79
Гра «Ранок. Що я побачив?»
Спочатку учні називають перший предмет, який вони побачили зранку. Далі- ставлять запитання до предмета – який він? Далі – говорять дію, яку зробили сьогодні вранці
Вправа 1 усно
Читання правила в червоних дужках. Пояснення вчителя
Вправа 2 усно
Вправа 4 письмово
Потрібно прочитати загадки і знайти відгадки у рамочці зверху
Позначити у відгадках ненаголошені (е)(и)
Вправа 6 письмово
Прочитати всі слова. Спробувати розподілити їх на групи: професії, транспорт, частини тіла тварин, вода.
Вправа 7 усно
Домашнє завдання
Вправа 5 сторінка 79 (виписати з вірша на сторінці 76 або 77)
Виписати потрібно по три групи слів, по три лексичних значення: три предмета, три ознаки і три дії. Всього повинно вийти 9 слів.
ЯДС
Тема: Нестор Літописець
Сторінка 81
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=kp9l2ce4Ih4
Читання тексту. Розповідь вчителя
Відповіді на запитання 1,2,3 усно
Фізкультура
Тема: Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Загальнорозвивальні вправи. Повторний біг 3–10м. Ходьба по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різним положенням рук. Рухливі ігри.
Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=dflRJbjwES8
26 листопада.Вівторок
Тема: Додавання двоцифрових чисел виду 67+25
Сторінка 60-61
Усний рахунок
Приклади 2 усно.
https://www.youtube.com/watch?v=Nw_FvsBZZJM
Приклади 3 письмово (пояснення вчителя) жовті приклади
Приклади 4 усно (з коментуванням)
Задача 6
Задача на дві дії. Спочатку дізнаємось кількість червоних кульок. Потім – кількість всіх кульок.
Завдання 7
Щоб дізнатися довжину ламаної, потрібно виміряти частини ламаної та додати
АВ+ВС+СD+DF+FO
…см + …см + … см + …см + … см= …см
Домашнє завдання
Завдання 5 сторінка 61
Українська мова
Тема: Казкова інфографіка. 100 казок
Сторінка 72-73
Пояснення вчителя. Сторінка 72
Вправа 1 усно і письмово
Вправа 2 письмово
Вправа 3 усно
Всі вправи потрібно виконувати після пояснення вчителя та дивлячись на інфографіку.
Вправа 5. 6 усно
Українська мова
Тема: Зайчикова хатка. Досліджуємо будову казки. Вчимося характеризувати героїв казки. Театралізуємо
Сторінка 70-71
Читання казки
Вправа 1 усно
Вправа 3 усно
Вправа 5 усно
Домашнє завдання
Вправа 2 сторінка 71 письмово
Вправа 4 сторінка 71 усно
ЯДС
Тема: Що таке спільнота
Сторінка 80
Перегляд відео
Читання тексту
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=OpJ4n3K9A5M
Заповнення зошита дослідника
Сторінка 49
Вправа 1 Заповнити вільні місця схеми спільнота, які знаєте.
Вправа 2
Вибрати спільноту «2-А» або «Родина»
Дати відповіді на запитання.
Трудове навчання
Тема: Браслет-оберіг
Сторінка 87 (підручник ЯДС)
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=xDpHLQy7VUw
25 листопада. Понеділок
Тема: Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9
Сторінка58-60
Приклади 1,2 усно. Допомога вчителя
В першому номері ми розкладаємо другий доданок на зручні нам числа. Перше зручне число – це таке число, яке утворює десяток з першим доданком, а потім додається друге зручне число.
В другому номері перший доданок розкладаємо на десятки та одиниці. Спочатку додаємо десятки (які без змін), а потім одиниці.
Приклади 3. Усно. Є ще один спосіб додавання – через округлення. Пояснення вчителя
28+8.
Другий доданок 8. Потрібно округлити його до найближчого круглого числа. Це десять.
Записуємо 28 додати 10 і відняти два. Тому що другий доданок ми збільшили на дві одиниці (і тепер їх потрібно відняти)
28+8=(28+10)-2= 38-2=36
Так розв*язуємо усно до кінця
Приклади 4 письмово
Задача 6 (1,2) письмово. Спочатку усно скласти задачу за малюнками
1) 38+ …=…(грн) - коштують дорослі окуляри
Домашнє завдання
Приклади 5т(жовті прямокутники). Розв*язати з способом округлення
Українська мова
Тема: Ненаголошені (е) , (и)
Сторінка 68-69
Відгадування ребуса
Читання вірша
Цікави факти про їжаків (розповідь вчителя)
Читання виділених слів з наголосом
Читання правила у червоних дужках
Вправа 2 усно. Складання речень про їжачків.
Вправа 3 письмово
Вправа 4 письмово
Сторінка 69
Читання лічилки сторінка 69 вправа 1.
Вправа 2, 3 письмово
В..сна – в..сни. з..ма – з..ми , т..пер, н..ма.
Кульдід – … букв, … звуків
Вправа 4 усно.
Домашнє завдання
Вправа 5 сторінка 68 (скласти два речення про їжачків). Письмово
Вправа 6 усно сторінка 69
Фізкультура
Тема: Різновиди ходьби та бігу. Вправи для постави. Підтягування у висі лежачи. Ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук. Рухливі ігри.
https://www.youtube.com/watch?v=81HNGkiutH0
Образотворче мистецтво
Тема: Книжка -складачка своїми руками
15 листопада. П*ятниця
Математика (ЯДС)
Картки з математики
Сторінка29-30
Завдання 1
Щоб записати число, потрібно скласти десятки і одиниці
Завдання 2
Завдання, яке протилежне до завдання 1. Потрібно розкласти число на десятки і одиниці
Завдання 3
Заповнити таблицю
По вертикалі подані двозначні числа. По горизонталі – числа, які потрібно додати до двозначних. Результат записати
Завдання 4
Заповнити таблицю. Така сама, тільки на віднімання
Завдання 5
Додати числа. Спочатку додаємо одиниці і записуємо, потім – десятки і теж записуємо.
Завдання 6.
Відняти числа. Спочатку віднімаємо одиниці і записуємо, потім – десятки і записуємо.
Завдання 7
Записати числа, при яких нерівність буде дійсна.
Сторінка 31-32
Заповнити самостійно.
Українська мова
Тема: Автор – український народ.
Сторінка 60-61
Бесіда з вчителем
Читання вправи 1. Пояснення кожного фольклорного жанру. Усно
Вправа 2 усно
Читання вправи 3. Звертається увага на ритм і знак паузи.
Визначення кожного жанру після кожного окремого тексту.
Читання інформації в дужках на сторінці 61
Вправа 5 усно і письмово
Прочитати загадки. Відгадати.
Записати одну загадку.
ЯДС
Тема: Природа України
Сторінка 66-67
Бесіда про природні зони України
Бесіда про кольори на фізичній карті України
Вправа 5 письмово
В одному рядку записати «У горах» та вибрати з переліку правильні відповіді.
В другому рядку записати «На рівнині» і вибрати з переліку правильні відповіді.
Вправа 4 усно
Вправа 5 усно
Вправа 6 усно. Допомога вчителя.
14 листопада. Четвер
Тема: Наша країна – Україна. Області України
Сторінка 63-65
Читання тексту на сторінці 63
Сторінка 64. Огляд карти України. Обговорення з вчителем
Читання тексту внизу карти
Відповіді на запитання 1,2 усно
Вправа 3, 5 письмово
Відповіді на запитання 4, 6 усно
Українська мова (ЯДС)
Тема: Природа України
Сторінка 66-67
Читання вірша на сторінці 66
Огляд фізичної карти України. Читання інформації в дужках.
Обговорення з вчителем
Відповіді на запитання 1,2 усно
Читання інформації на сторінці 67. Обговорення з вчителем
Відповіді на запитання 3, 5, 6 усно
Вправа 5 письмово
Домашнє завдання
Розповісти батькам про природу України.
Зошит дослідника сторінка 39 завдання 2
Позначити червоним олівцем кордон України та столицю
13 листопада.Середа
Математика
Сторінка 53
Приклади 5 письмово. Під диктовку вчителя
Задача 1 усно
Задача 3 ( перший жовтий прямокутник)письмово
Скільки було окунів і карасів? Скільки приплило карасів?
Яке запитання задачі?
Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі? Чому? Що нам невідомо? Як дізнатися?
1) 4+5=…(р.) – було
Задача 3 (білий прямокутник) письмово
Задача розв*язується виразом
Для тих, хто потребує додаткових вправ, задача 4. Поставити запитання та усно розв*язати задачу
Домашнє завдання
Задача 2 сторінка 53. Записати два способи розв*язання задачі.
Українська мова
Сторінка 58-59
Читання та обговорення віршів.
Відповіді на запитання.
Записати в зошиті в одному рядку всі неживі предмети природи
В другому рядку живі предмети природи
В третьому рядку – рукотворні предмети
Домашнє завдання
Вправа 4 сторінка 59
ЯДС
Сторінка 62
Читання тексту
Відповіді на запитання 1.2,3
Відео огляд пам*ятних місць Кіровоградщини
Домашнє завдання
У дорослих взнати цікаві факти про своє село
Фізкультура
Тема: Вправи з предметами. Дихальні вправи. Згинання і розгинання рук в
упорі лежачи. Вправи для розвитку гнучкості. Рухливі ігри.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=vZ1X1RtcDpM
12 листопада.Вівторок
Математика
Сторінка51-52
Вправа 1 усно
Задача 2 усно
Спочатку потрібно скласти запитання до задач, а потім розв*язати
Задача 3 письмово
Так як задача містить два запитання, у відповіді також буде два числа.
7+3=…(кл.)- посадили за два дні
20-…=…(кл.)- залишилось посадити
Відповідь: … кленів, …кланів
Задача 4 усно.
Розглядаються всі три способи розв*язання.
Висновок: яким би способом не розв*язали задачу. Всі відповіді будуть однакові.
Приклади 6
Розв*язати усно, а відповіді записати в один рядок через клітинку
50 … … … … … ….
Задача 5 (про дітей) усно
Задача 5 (про помідори) письмово.
Можна спробувати розв*язати задачу виразом
Для тих, хто хоче виконати більше завдання, усна задача 5 (про огірки)
А також завдання 8 теж усно
Домашнє завдання 7 сторінка 52
Українська мова
Тема: Листи та інші повідомлення
Сторінка 56
Спочатку згадати правила при написанні електронного листа.
Намалювати в зошиті три смайлика: радісний, незадоволений та здивований.
Вправа 1 усно
Читаємо повідомлення. Розподіляємо тексти на листівку, лист, записку, смс
Знаходимо спільне та відмінне
Вправа 2 усно і письмово.
Шукаємо в текстах, які прочитали в вправі 1 повідомлення з помилками.
Виправляємо та записуємо правильно.
Вправа 3. Обговорення
Домашнє завдання
Вправа 4 сторінка 56 усно
Українська мова
Сторінка 57
Вправа 1 усно
Огляд конверта в підручнику
Обговорення
Відповіді на запитання
Вправа 2 письмово
За зразком вправи 1 записати правильно адресу зі скороченням
Вправа 3 письмово
Разом з вчителем.
Записати області, які межують з Кіровоградською (райони можна проговорити, не записувати. Тому що райони складні у записуванні)
Вправа 4 усно
Домашнє завдання
Вправа 6 сторінка 57 письмово
Технології
Тема: Декор. Птах
Сторінка 79
Читання тексту у рамці про ремесла
Розгляд виконання птаха за схемою
Виготовлення птаха
Показ птахів
Читання цікавих фактів вчителем. Обговорення
11 листопада. Понеділок
Математика
Сторінка 50-51
Приклади 1. Усно. При розв*язанні прикладів можна зрозуміти, що при додванні чисел сума не змінюється. Навіть якщо переставити дужки.
Задачі 2. Усно
Задача 3. Усно. При розв*язанні задачі варто звернути увагу на те, що задачу можна розв*язати двома способами.
1 спосіб:
Спочатку взнаємо, скільки пасажирів зайшло на двох зупинках
Додаємо пасажирів, які сиділи в автобусі
2 спосіб:
Спочатку взнаємо, скільки пасажирів зайшли на першій зупинці
Взнаємо, скільки пасажирів зайшло на другий зупинці.
Висновок: задачу можна розв*язати двома способами. Але кінцевий результат буде однаковий. Можна також в кінці розв*язання скласти два вирази, де від переставляння доданків сума не змінюється.
Задача 4 письмово
Вибрати зручний для себе спосіб і записати розв*язання в зошит
Приклади 8 усно (кожна дитина може скласти свою нерівність або нерівності)
Задача 5 (одна на вибір з трьох, крім задачі без чисел)
Записується з поясненням.
Для тих, кому легко було на уроці, задачі 5 (ті, які не розв*язувалися) усно.
Можна також скласти задачу 5 про м*ячі, поставити свої дані. Теж усно
Домашнє завдання
Сторінка 51 завдання 7 письмово, завдання 6 усно.
Українська мова
Сторінка 55
В зошиті письмово виконати завдання: згадати (або придумати) два слова з подовженими приголосними та два слова з апострофом по пам*яті.
Читання назви оповідання. Спроба вгадати, про що буде мова в оповіданні.
Читання в оповіданні десять слів з різних частин тексту.
Чи вдалося після читання слів з різних частин тексту вгадати зміст оповідання?
Читання тексту вчителем
Відповіді на запитання в кінці тексту.
Відповіді на запитання вчителя
Чим електронний лист відрізняється від звичайного листа?
Який лист написати легше і чому?
Що означають смайлики в тесті?
Запис у зошиті головних героїв оповідання.
Запис у зошитах трьох головних правил ( на думку учня) при написання електронного листа.
Домашнє завдання
Прочитати текст на сторінці 55 та переказати
Записати в зошит електронне повідомлення для мами з трьох речень
Фізичне виховання
Тема: Різновиди ходьби та бігу. Вправи для постави. Підтягування у висі
лежачи. Ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними
положеннями рук. Рухливі ігри.
Підтягування у висі лежачі. Показ на відео.
https://www.youtube.com/watch?v=5DWsatVVnJI
Виконання за допомогою дорослих вдома
Ходьба на пальцях по і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями
рук теж за допомогою дорослих.
Образотворче мистецтво
Тема: Осінь в малюнках
https://www.youtube.com/watch?v=IO5cmanoleo
11 жовтня. П*ятниця
Математика (ЯДС)
Сторінка 32 № 6 усно. Знайти помилки та виправити
Сторінка 33 № 7 письмово
Задача. Розв*язується двома діями або виразом
Задача на логічне мислення. Сторінка 33 задача 9 усно
Сторінка 36 задача 6 усно
Сторінка 36 завдання 9 письмово. Записати свій варіант прикладу
Українська мова
Сторінка 39
Повторення правил переносу слів разом з вчителем
Вправа 1 письмово
Вправа 2 усно
Читання правила переносу буквосполучень «йо», «ьо».
Вправа 3. Письмово
Читання правила переносу буквосполучень «дз», «дж»
Вправа 4. Письмово
ЯДС
Сторінка зошита дослідника 21
Заповнення зошита за допомогою вчителя
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=V3hnYiLIcwA
Фізкультура
Тема:Вправи для розвитку координації рухів. Стрибки по «купинах», вистрибування з присіду. Стрибки в глибину з висоти до 80см з м’яким приземленням. Естафети.
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=KJaz-bu2yK0
10 жовтня. Четвер
Українська мова (ЯДС)
Тема: Досліджуємо тарілку здорового харчування
Сторінка38
Бесіда з учнями на тему: «Для чого їсти різноманітні продукти, овочі та фрукти?»
Пояснення вчителя, що таке тарілка здорового харчування
Огляд продуктів за малюнками
Перегляд відео
Читання, що входить в кожну групу
Відповіді на запитання 1,2,3,4 усно
Заповнення сторінки зошита (зошит дослідника) 23
Завдання 1
За допомогою тарілки здорового харчування (підручник ядс ст38)пронумерувати
тарілку здорового харчування в зошиті дослідника. Потім записати приклади
продуктів кожної групи
Завдання 2
Виконується з батьками (якщо дитина опрацьовує самостійно) або з вчителем
(дистанційно). Єдина умова – записати потрібні продукти для організму на один
день. Щоб були всі групи продуктів.
Українська мова (ЯДС)
Тема: Кожному овочу і фрукту – свій час
Сторінка 39
Бесіда про користь вживання овочів та фруктів (вчитель)
Бесіда про збирання врожаю овочів та фруктів (вчитель, учні)
Робота з малюнками на сторінці 39 (вчитель, учні)
Повторення порядкових номерів місяців (1-січень, 2-лютий і тд)
Запитання 1,2 усно
Робота в зошиті дослідника сторінка 24
Вибрати овоч, фрукт чи ягоду. Заповнити рядки під завданням 1. Намалювати вибраний овоч, фрукт чи ягоду.
Завдання 2. Розгадування кросворду. Допомога вчителя
9 жовтня. Середа
Математика
Сторінка 35-36
Завдання 1 усно
Завдання 2 усно. Пояснення вчителя
Завдання 3 письмово
Завдання 4 усно. З коментуванням вчителя
Завдання 5 письмово
Кожен відрізок записати
АС=10 см
ВF=… см
ОВ= …см
ХL= … см
Домашнє завдання
Сторінка 36 завдання 7 (кольорові прямокутники)
Українська мова
Сторінка 38
Повторення про наголос та тексти-розповіді
Вправа 1 письмово
Вправа 2 письмово
Вправа 3 усно
Вправа 4 усно. Пояснення вчителя. Колективна робота. Опис малюнка. Знаходження опису в тексті.
Домашнє завдання
Сторінка 36. Виписати 2 абзац тексту. (від слів …Елмер – інакший до …він не сірий)
Тема: Знаки небезпеки. Небезпечні предмети
Сторінка 40-41
Читання тексту
Сторінка 40. Огляд малюнків. Знаходження опису та малюнку.
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=ybK2grI-MWo
https://www.youtube.com/watch?v=Pb3yRIPWd7M
Фізкультура
Тема: Вправи для профілактики плоскостопості. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Пересування із підкиданням дрібних предметів. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.
https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
8 жовтня. Вівторок
Математика
Сторінка 33-34
Приклади 1 усно. Колективно
Приклади 2 усно. Пояснення вчителя
Приклади 3 усно. Пояснення вчителя. Колективне розв*язання з коментуванням
Приклади 4 письмово.
Задача 6. Усно і письмово. Розв*язати задачу трьома способами. Один з способів записати
Приклади 5 (за бажанням)
Домашнє завдання
Сторінка 34 завдання 7
Українська мова
Сторінка 35
Повторення знань про голосні звуки. Повторення знань про наголос у слові.
Вправа 1 усно
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=4tF1aFkvPZA
Читання правила в червоних дужках. Пояснення вчителя. Обговорення
Вправа 3 письмово
Вправа 2 усно
Вправа 4 письмово
Домашнє завдання
Сторінка 35 вправа 5. Використати вірш з попереднього уроку або про осінь.
Українська мова
Сторінка 36-37
Читання тексту колективно, самостійно та вчителем.
Вправа 1 усно. Знайти і прочитати одне речення на зачин, на основну частину та на кінцівку.
Вправа 2 . усно. Обговорення виділених слів
Вправа 3 усно. Робота з схемою.
Робота з малюнком
Вправа 4, 5 усно
Відповіді на запитання у вправах 7,8
Вправа 9 усно. Назвати всіх тварин. Які зустрілися в тексті.
Домашнє завдання
Сторінка 36-37. Читати
Тема: Шлях дослідника
Сторінка 36-37
Читання та обговорення
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=hjVs-hrX_Fc
Технолії.
Тема: Робота з солоним тістом
Сувенір «вареник»
Сторінка 43 (ЯДС)
За інструкцією замісити солоне тісто та виготовити вареники. Пофарбувати
https://www.youtube.com/watch?v=8u6sZOqTAEM
7 жовтня. Понеділок
Математика
Сторінка 32-33
Приклади 1 усно
Приклади 2. Письмово. Записати склад числа
Приклади 3 усно. Пояснення вчителя. Спосіб додавання чисел
Приклади 4 письмово. Приклади розписувати
Приклади 6 усно
Приклади 5 письмово
Домашнє завдання
Сторінка 33 приклади 8
Тема: Григорій Фалькович «Люблю». Езоп. Поняття про байку «Хлопчик-брехун»
Сторінка 33-34
Читання вірша «Люблю». Обговорення
Читання байки «Хлопчик-брехун»
Пояснення вчителя. Байка.
Читання визначення байки. Запис визначення в зошит.
Читання байки.
Відповіді на запитання усно 1-6
Усно довести. Що байка – це розповідь
Домашнє завдання
Читати байку сторінка 33, читати вірш сторінка 32
Сторінка 33 вправа 8. Списати всі прислів*я
Фізкультура
Тема: Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. Рухлива гра
27 вересня. П*ятниця
Математика
Тема: повторення
Сторінка 26-27
Приклади 7
(6+8)+10=
6+(6+4)=
12-(7+3)=
(10+3)-1=
Задача 6(б)
Завдання 9
Українська мова
Тема: Читаємо вірші про осінь. Г.Кирпа «Шпаки і шпаченята», Г.Малик «Неслухняний
дощик», В.Бичко «Непомітно», В.Терен «Вітер». Вивчення вірша напам*ть
Сторінка 28-29
Читання віршів вчителем
Робота над віршами
Відповіді на запитання с.27
Переказування віршів
Малювання уявної картини, фарб
Читання віршів учнями
Вибір вірша для запам*ятовування
ЯДС
Тема: Спостереження за живою та неживою природою восени. Праця людей восени
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=ySNqHXhLWyI
Фізкультура
Тема: 1.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу. 4.Рухлива гра «Жива скульптура».
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=Xo37DSj8ExM
Виконання вправ
Українська мова (ЯДС)
Тема: Поліпшуємо тексти (продовження)
Сторінка 26
Вправа 4. Замінити слово «друзі» на інші слова. Прочитати
те, що утворилося.
Записати
Гра «Добери слово» (усно)
Вчитель називає слово, а учні повинні придумати інші
слова, які підходять по змісту.
Котик (кіт, він, пухнастик, воркотик)
Лисиця (руда, вона, хитруха)
Собака (він, чотирилапий, друг людини)
Українська мова (ЯДС)
Тема: Створюємо стислі і розгорнуті описи
Сторінка 27
Гра «Відповідь»
Вчитель задає запитання (одне на всіх). Учні
відповідають.
Далі робиться висновок. (кожен учень відповідає
по-різному: хтось повною відповіддю, хтось короткою, хтось відповідає не тільки
на це питання)
Вправа 1 усно
Порівнюємо тексти
Вправа 2
Ознайомлення з інфографікою.
Описуємо лелеку повними реченнями.
Вправа 3 письмово (завдання А) Стисло описати ластівку
Ластівка має довгий роздвоєний хвіст. Пір*я на спині чорного
кольору, а черевце – біле. Довжина тіла 10-16 см, довжина крил – майже 10 см.
Важить від 17 до 27 г
Домашнє завдання
Вправа 4 (в) створити інфографіку ластівки зі стислого
опису
25 вересня. Середа
Тема: Додавання чисел частинами до числа 6
Сторінка 25-26
Приклади 1 усно
Приклади 2 письмово. Записувати так: 5=4+1, 6=4+…
Приклади 3. Пояснення вчителя.
Як і в інших прикладах, які ми вже навчилися додавати, нам потрібно розкласти другий доданок на 4 і …інше число. Чому на 4? Тому що перший доданок 6. Ми додаємо 4, щоб утворити десяток, і додати другу частину числа.
6+5=6+(4+1)=10+1=11
Приклади 4. Білі прямокутники усно
Жовті прямокутники письмово (розписувати)
Приклади 5 усно
Задача 6. (1) Скласти задачу.
У відрі було 6 л води. Долили ще 5 л. Скільки літрів води стало у відрі?
Задача розв*зується дією додавання
6+5=… (л)- води стало
Відповідь: …л води
Домашнє завдання: сторінка 27 приклади 8
Тема: Поліпшуємо тексти.
Сторінка 26
Згадаємо вірш, який читали вчора. Бесіда за віршем
Вправа 1. Читання тексту самостійно.
Знайти в тексті зачин, основну частину та кінцівку.
Звернути увагу на
виділені слова. Яке слово часто повторюється? Чи добре звучить текст? Як
поліпшити читання тексту на слух? Потрібно замість слова, яке постійно
повторюється, підібрати інше, яке буде підходити на змістом.
Наприклад, слово вдова можна замінити такими словами як
«вона», «жінка», «їй». Тепер спробуємо прочитати вже виправлений нами текст.
Але головна умова. Перше слово повинно бути саме таке, як на початку тексту.
Вправа 2. Прочитати текст разом з вчителем. Спробувати
замінити слово «заєць» Можна використовувати такі слова як «він», «зайчисько»,
«вухатий»
Дати заголовок тексту.
Вправа 3. Прочитати завдання до вправи. Разом з вчителем знайти слова, які повторюються. Прочитати слова у рамочці. Спробувати замінити слово, яке повторюється на слова в рамочці. Придумати заголовок. Написати текст в зошит.1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№2). 4.Рухлива гра «Заборонений рух».
https://www.youtube.com/watch?v=r8sh_u7OsKQ
24 вересня. Вівторок
Математика
Приклади 1 усно
Приклади 2 усно. Коментування вчителя
Є два способи віднімання. Перший спосіб: розкласти
від*ємник на частини. А полтім віднімати одну частину, утворивши десяток, і
другу частину.
Другий спосіб: розкласти зменшуване на десятки і одиниці.
Спочатку від десятків відняти від*ємник, а потім додати одиниці зменшуваного.
Приклади 3 (жовті прямокутники) письмово. Коментування
вчителя
Задача 5 (1,2)усно і письмово
Задача 1 усно
Задача 2письмово
Задача 6 а письмово
Щоб порівняти два числа, потрібно від більшого відняти
менше. Так розв*язується задача. Дія віднімання.
Задача 6б усно. Задача розв*язується дією віднімання.
Домашнє завдання: сторінка 24 номер 4
Українська мова
Тема: Будова тексту-розповіді
Сторінка 23
Бесіда з учнями (що таке речення, текст, заголовок)
Вправа 1 . Прочитати текст «Котик і квіти»
Визначити в тексті зачин, основну частину і кінцівку.
Звернути увагу на малюнок дівчинки. Прочитати її репліку. Обговорити.
Вправа 2. Усно і письмово. Знайти зачини, основну частину
і кінцівку. Визначити, якої частини тексту немає. Записати один зачин з тексту.
Домашнє завдання сторінка 23 вправа 3
Українська мова
Тема: Василь Гренджа-Донський «Манюсінька». Вчимося
порівнювати художні твори. Театралізуємо.
Сторінка 24-25
https://www.youtube.com/watch?v=IGUVIk8yUMk
Усно відповіді на запитання вправи 1,2
Вправа 3 усно і письмово. Вчимося ставити запитання до
тексту. Використовуємо такі запитання: хто? що зробив? чому? з якою метою? яка квітка?
яка дівчинка?
Письмово записати два запитання до тексту.
Вправа 4. Спробувати розіграти діалог між ворожинею та
вдовою.
Вправа 6 письмово.
Домашнє завдання: читати текст сторінка 24-25
ЯДС
Тема: Презентації результатів дослідження «Школа минулого»
Створення діалогу між вчителем та учнями. Учні розповідають про школу минулого зі слів
батьків та бабусь(дідусів), а можливо, і прабабусь. Відповіді порівнюються.
Розповіді учнів можуть
збігатися, якщо інтерв*ю взято у одного покоління (батьків) і другого покоління
(бабусь). Робляться висновки.
Технології та дизайн
Тема: Конверт. Графічні зображення. Лінії розмітки
Зошит з технології. Сторінка 9
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=hqZCYmcF18c
23 вересня. Понеділок
Математика
Сторінка22-23
Приклади 1 усно
Приклади 2 письмово. Записати склад чисел 4=3+1 і т д
Приклади 3. Пояснення вчителя. Щоб до 7 додати число, потрібно другий доданок розкласти на зручні числа. Так як до десятка 7 не вистачає 3 одиниць, другий доданок розкладаємо на 3 і …2,3,4, і тд.
Приклади 4 усно. Коментування вчителя. Розбір розв*язання разом з вчителем
Приклади 5 усно
Приклади 6.письмово. Пояснення вчителя. Запис з коментуванням.
Задача 7 письмово. Вирішення задачі дією додавання.
Завдання 9. Пояснення вчителя. Запис на дошці
Домашнє завдання :сторінка 23 приклади 8
Українська мова
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Добираємо заголовок
Сторінка 22
Запис в зошиті числа, вид роботи
Робота над помилками в діагностувальній роботі.
Вправа 1. Читання тексту. Обговорення.
Перегляд відео
Вправа 2. Читання тексту. Придумати заголовок.
Обгрунтувати свою відповідь
Вправа 4 усно
Вправа 5 письмово
Домашнє завдання : виписати з вправи 3 три речення.
Фізкультура
1.Олімпійська
слава (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі
вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 3. Різновиди ходьби,
бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1).
5.Рухлива гра «Дрова».
https://www.youtube.com/watch?v=lTWIuUFZYbg
13 вересня. П*ятниця
Математика
Сторінка 16-17
Приклади 1 усно
Приклади 2. Пояснення вчителя
Приклади 3. (кольорові прямокутники)
Пояснення вчителя. Разом запис у зошитах
Задача 4а. Пояснення вчителя. Задача вперше розв*язується на дві дії. Виконується усно
Приклади 5. Письмово
Українська мова
Сторінка 16-17
Читання оповідання вчителем.
Вправа 1. Відповіді на запитання вчителя.
Вправа 2. Письмово. Запис з вчителем
Вправа 3. 4 усно.
Виразне читання учнями твору
ЯДС
Тема: Практичне заняття «Евакуація»
Бесіда з вчителем про теми, які були вивчені протягом
тижня
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=cln5vg2f_5w
Фізкультура
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1). 4.Рухлива гра «Мак».
12 вересня. Четвер
Українська мова (ЯДС)
Сторінка 16
Огляд світлин
Дати відповіді на запитання
Зошит сторінка 10. Написання дати, температури, стану неба
Запис разом з вчителем вправи 1.
Тема: Безпека пішохода
Сторінка 17
Бесіда про дорожній рух з учнями. Визначення поняття «пішохід»
Читання тексту разом з учнями
Обговорення
Відповіді на запитання
Читання та обговорення ситуацій за малюнками.
Зошит сторінка 11. Написання дати, температури, стану неба
Вправа 1. Підписати дорожні знаки. Позначити той знак, який є в нашій
місцевості.
Вправа 2.
Прочитати текст, закреслити зайві слова
Вправа 3. Підписати порушення правил дітьми. Вправа виконується разом з
вчителем (дорослим)
Домашнє завдання
Зошит сторінка 10 вправа 2.
Взяти інтерв*ю у дорослого (усно)
За бажанням малюнки на сторінках 10, 11 можна розфарбувати
11 вересня. Середа
Українська мова
Сторінка 15
Гра «Дні тижня»
Виразне читання вірша вчителем
Пояснення незрозумілих слів
Відповіді на запитання
В зошиті записати слова, що римуються (за допомогою вчителя)
Домашнє завдання
Читати текст на сторінці 16-17
Математика
Сторінка 15
Усний рахунок (разом з вчителем)
Приклади 1 усно
Приклади 2 усно
З поясненням вчителя
Читання пояснення (для тих, хто працює самостійно)
Приклади 3. Письмово. З поясненням вчителя.
Приклади 4 письмово.
Домашнє завдання
Задача 5 сторінка 15. Усно
ЯДС
Сторінка 15
Бесіда з учнями про небезпечні ситуації.
Читання визначення «небезпечна ситуація», «евакуація».
Обговорення
Вправа 1, 2, 3 усно. Бесіда з учнями
Вправа 4. Читання правил евакуації.
Зошит дослідника.
Вправа 1, 2, 3 письмово. За допомогою вчителя
Домашнє завдання
Розказати дорослим про правила евакуації
Фізкультура
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної
поведінки під час виконання життєво необхідних рухових умінь та навичок.
Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Ознайомлення із
правилами ігор. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. 2.Організовуючі вправи: стійки: стійка ноги нарізно, широка стійка.
3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів
нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди,
напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних
вихідних положень . 5.Рухливі ігри
Розповідь про Олімпійські ігри. Презентація
10 вересня. Вівторок
Українська мова
Сторінка 13
Вправа 1. Назвати дійові особи. Розказати, що робить кожний персонаж. Спробувати прочитати речення під малюнками. Після кожного речення робити паузу. Підказка: кожне речення починається з великої букви.
Вправа 2. Кожне речення з попередньої вправи потрібно доповнити своїми словами.
Записати в зошиті одне таке речення.
Вправа 3.
Прочитати слова. Чи можна з цих слів скласти речення? Чи потрібно трохи змінити ці слова? Як?
Записати це речення вже зі змінами.
Вправа 4. Усно.
Тема: Вивчаємо розклад
Сторінка 14
Опис малюнка. Відповіді на запитання вчителя
Вправа 1. Усно
Відповіді на запитання А,Б,В,Г.
Вправа 3. Письмово. Записати дні тижня в рядок.
Домашнє завдання
Вправа 4 сторінка 13.
Записати речення правильно. З крапкою в кінці речення. Кожне наступне речення повинно починатися з великої букви.
Математика
Тема: Додавання чисел частинами до 9. Обернені задачі
Усний рахунок
Приклади 1 усно
Усний рахунок (приклади вчителя)
Приклади 2 Пояснення вчителя
Приклади 3. Усно Білі стовпчики
Читання правил додавання чисел частинами. Пояснення вчителя
Приклади 4 письмово. Пояснення вчителя
Задача 5 усно. Пояснення вчителя, що таке обернені задачі
Приклади 6 письмово
Завдання 7 письмово
Домашнє завдання
Приклади 3 (кольорові стовпчики)
ЯДС
Тема: Як знайти друзів в класі
Сторінка 14
Бесіда вчителя з учнями
Гра «Мого друга звуть…»
Читання вчителем тексту
Відповідь на запитання в кінці тексту (1, 2, 3)
Читання правила в дужках. Обговорення
Бесіда про добрі манери.
Вправи 4, 5 усно
Робота в зошиті
Сторінка 8
Вправа 2. 3 Робота за допомогою вчителя
Домашнє завдання
Розповісти про свого друга
9 вересня. Понеділок
Математика
Тема: додавання і
віднімання чисел виду 46+20. 46+2. 46-20. 46-2
Приклади 1. (усно)Розкласти числа на розрядні доданки: 45=40+5 або 45=4дес.+5 од.
Розкласти на доданки інші числа в прикладах 1.
Приклади 2(усно)
Спочатку виконати додавання, потім – віднімання. Це круглі числа, тому у відповідях теж будуть круглі числа.
Приклади 3 (усно)
Пояснення вчителя. Виконання завдання разом з учнями.
Приклади 4(білі прямокутнички) (один стовпчик письмово, один – усно)
Вказівка: щоб знати, які числа вставляти у пусті клітинки в другому прямокутничку, потрібно від більшого числа відняти менше.
Задача 5 (усно)
Задача 6 (письмово)
Задача розв*язується дією додавання.
Домашнє завдання
Приклади 4 (два кольорові стовпчики письмово)
Українська мова
Тема: Про що розповідає фотографія? Українська школа 100
років тому. Вчимося працювати з візуальною інформацією.
Гра з вчителем (назвати якомога більше предметів, які пов*язани зі школою)
Вправа 1. Усно
Працюємо з візуальною інформацією.
Розгляд фото
Пояснення вчителем двох картинок біля фото
Відповіді на запитання «Чим вас здивувала школа минулого століття?»
Читання тексту разом з вчителем
Відповіді на запитання сторінка 12
Письмо
Вправа 2.
Запис числа, класна робота
Письмові повні відповіді на запитання А, Г
Бесіда в кінці уроку (узагальнення)
Домашнє завдання: читати текст на сторінці 12.
Списати перші три речення тексту. (сторінка 12)
Фізкультура
Ігри на свіжому повітрі. Розминка
https://www.youtube.com/watch?v=N8whtIjP2R0
Немає коментарів:
Дописати коментар