дистанційне навчання під час карантину


Завдання для учнів 1-А класу

Понеділок 27 листопада

Читання

Тема: «Вода – усюди. Вивчення букви «Б», вимовляння та розрізняння звуків «б», «б*»

Сторінка букварика 74-75

Розминка. Вимовляння звуків окремо, з*єднання у склади. Вимовляння складів окремо, з*єднання у слова (за власним вибором)

Придумати якомога більше слів, де зустрічається буква «б» (не тільки на початку, але й в середині і в кінці)

Вимовляння звуків «б», «б*» вчителем (дорослим). Повторення з дітьми.

Читання складів та слів  на сторінці 74 (перший і другий абзац)

Пояснення утворення слів, де змінюється тільки одна буква (третій абзац)

Читання скоромовки з дорослими

Робота з вчителем ( з дорослим)

Бесіда про воду (сторінка 75)

Розповісти дітям про три стани води, та про економію води. Нехай дитина пояснить, для чого потрібно економити воду.

Назвати за картинками, для чого нам потрібна вода. Доповнити відповідь своїми припущеннями.

Мова

Тема: «Написанні малої букви «б»

Робота над  загадкою. Складання асоціативного куща

Демонстрація вчителем написання малої букви «б»

Написання в повітрі

Робота в зошиті

Сторінка 50 (1). Навести букву «б» (перші два рядки)

Написання слів, букви на сторінці 51. Читання слів обов*язково.

Якщо робота виконана, дописати букву «б» у Буратіно

Математика

Тема: Переставна властивість додавання.

Сторінка 56

Номер 1, 2 усно. Пояснення вчителя. Читання правила (Від перестановки доданків сума не змінюється)

Усно розв*язати приклади 3. Пояснення вчителя

Порівняти вирази, використовуючи переставний закон додавання. Зробити висновок

Обчислити суми копійок, зробити висновок.

Робота в прописах. Сторінка 39

Завдання 1. Пояснення вчителя. Знизу подані рівності. Зробити висновок, сума від перестановки доданків не змінилася

Завдання 2. Вставити потрібні числа. Колективне виконання.

Завдання 3. Заповнити таблицю, використовуючи переставний закон додавання.

Завдання 4. Знайти зайву геометричну фігуру. Пояснити свій вибір.

ЯДС

Тема: Для чого ми проводимо вимірювання

Сторінка 80

Продивитися малюнки, назвати прилади вимірювання. Назвати, що можна ними вимірити.

Назвати прилади вимірювання, яких немає на малюнки, але які знають діти.

Розповідь вчителя про стародавні прилади вимірювання

Сторінка 82

Подивитися і назвати об*єкти вимірювання. Як і за допомогою чого їх можна вимірити? Обгрунтувати свою відповідь.

Прочитати разом з вчителем висновок.

Бесіда «Заощадження з вимірювальними приладами»

Фізкультура

Тема: Розминка. Вивчення танцювальних рухів. Імпровізація танцювальних рухів під улюблену музику.

 

 

 

 

 


П*ятниця 15 вересня

Математика

Розглянути план будинку, прилеглої території та кімнат зверху.
Дати відповіді на запитання на сторінці 14.
Перед тим як дати відповідь, проглянути умовні позначення
Технології
Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=q4qq4TqVI5g&ab_channel=TanyaUA
Фізкультура
Повторити разом з вчителем пальчикову гімнастику
Повторити команди «Розімкнутися, встати у 2 шеренги, розрахувати за порядком»
Перегляд відео ранкової гімнастики 


Четвер 14 вересня

Українська мова
Букварик. Сторінка 18-19
Тема: «Склад. Наголос. Наголошені та ненаголошені склади.»
Сторінка 18.
Завдання 1
Читання лічилки. Читання лічилки з рекомендаціями поряд. Вивчення лічилки.
Завдання 2.
Визначення кількості складів у слова. Допоможуть квадратики під словами. Скільки квадратиків, стільки ж і складів.
Визначення наголошених та ненаголошених складів у словах за допомогою вчителя (дорослого). Наголошений склад вказує риска над квадратиками.
Сторінка 19
Читання вірша разом з вчителем (дорослим). Відповіді на запитання в кінці сторінки
Прописи. Лінії з заокругленнями
Сторінка 8. Завдання 1.За допомогою яких людських органів ми пізнаємо світ? (дотик, запах, смак, слух, бачення)
Завдання 2. Навести елементи ліній в буквах
Завдання 3. Запис похилий ліній з заокругленнями.
 
ЯДС
Тема: «Гігієна. Порядок на робочому столі»
Сторінка 19-20. Чому потрібно зберігати порядок на робочому столі?
Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=j642uQO7aVM&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%9F%D0%9B%D0%AE%D0%A1%D0%9F%D0%9B%D0%AE%D0%A1

Середа 13 вересня

Українська мова
Букварик. Сторінка 16-17
Тема: «Речення. Слово. Склад»
Сторінка 16.
Малюнок перший
Дати відповідь на запитання (повну відповідь) : Куди йдуть діти? Яка пора року зображена? Скільки хлопчиків та дівчаток? Скільки дітей разом? У що вони вдягнені?
Малюнок другий
Дати відповідь на запитання: Чим займаються діти? Що робить дівчинка в жовтому? У що грають діти? Що зацікавило хлопця? Що зробив вчитель на природі? Що смажуть діти? Відповідь давати цілим реченням
Малюнок третій
Дати відповідь на запитання цілим реченням: що роблять діти та вчитель? Для чого вони це роблять? Що таке довкілля? Чому потрібно берегти довкілля?
Малюнок четвертий
Як ви гадаєте, з якими емоціями діти повертаються ?
Сторінка 17
Ознайомлення дітей з поняттям «склад»
Якщо ми вимовляємо букви, а потім їх об*єднуємо, у  нас утворюються склади. Слова мають від одного та більше складів. Щоб дізнатися, скільки складів у слові, потрібно підставити руку під підборіддя. Потім сказати слово. Скільки разів рука і підборіддя будуть  рухатись, стільки складів у слові. ( пояснення вчителя. Спроби утворити склади)
Називаємо слова і пробуємо поділити слово на склади разом з вчителем.
Читання тексту разом з вчителем ( дорослим).
Запитання після слухання тексту: Чому Василькові важко було погратися зі словом « мама»?
Прописи
Сторінка 7
Роздивитися малюнки і знайти помилки, які допустив художник.
Написання похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу.
Д.з написання одного рядка в зошиті №1 для письма під номером 3.
Математика
Тема: «Порядкова лічба»
Сторінка 13
Завдання 1.
Лічимо пасажирів, які вийшли з літака. Даємо відповідь на запитання
Порядкова лічба - сьогодні ми довідаємось  про те, що можна рахувати не тільки один, два, три, чотири, п’ять,шість, сім  а й промовляючи перший, другий, третій, четвертий… Такі слова використовують, коли відповідають на запитання «котрий?». Сьогодні ми вчимося лічити за  порядком.
Завдання 2.
Лічимо овочі та фрукти в жовтих прямокутниках. Лічимо в прямому та зворотньому напрямку.
Лічимо осінні місяці та олівці в білих прямокутниках.
Завдання 3 виконується за бажанням.
Фізкультура
 https://www.youtube.com/watch?v=sssjrnqPnGQ&ab_channel=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%91%D1%80%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE
Вівторок 12 вересня

Українська мова
Букварик. Сторінка 14-15
Тема: «Речення. Слово. Який? Яке?  Яка? Які?»
Сторінка 14.
Великий малюнок на сторінці 14. Роздивляємось. Даємо відповіді на запитання в кінці малюнка.
Читаємо текс разом з вчителем (дорослими). Даємо відповіді в кінці тексту.
Сторінка 15
Роздивляємось малюнки в колах. Порівнюємо їх. Знаходимо спільне та відмінне. Задаємо запитання до кожного предмету «Який він?» Даємо відповідь. Наприклад «Печиво солодке, а лимон кислий. Печиво жовте і лимон жовтий».
Прописи
Сторінка 6
Написання похилих ліній із заокругленнями внизу
Завдання 1. Назвати тварин та домалювати їм хвостики за пунктирними лініями.
Завдання 2.  Показ написання похилих ліній із заокругленням внизу вчителем.
Написання рядка малої похилої із заокругленням внизу. (пишеться згори донизу)
Написання великої похилої  із заокругленням внизу. (пишеться згори донизу)
Написання рядка малої похилої із заокругленням внизу. (пишеться знизу догори)
Написання великої похилої  із заокругленням внизу. (пишеться знизу догори)
Написання останнього рядка: пишемо перший елемент зверху донизу, другий елемент – знизу догори)

Д.з написання одного рядка в зошиті №1 для письма під номером 2.
Математика
Тема: «Об*єднання предметів у групу за спільною ознакою»
Сторінка 12
Завдання 1.
Називаємо предмети за групою. 1 група – всі квадрати. 2 група – всі фігури зелені. 3 групи – віс однакові за розміром.
Завдання 2.
Визначаємо спільне у всіх групах.
У всіх групах спільний колір, розмір та геометрична приналежність.
Завдання 3.
Виконуємо завдання в жовтих прямокутниках.
Прописи математичні
Сторінка 5
Тема: Геометричні фігури
Завдання 1. З*єднуємо крапки. Отримається ламана.
Завдання 2. Наводити можна одним олівцем. Разом з вчителем розбираємо, де яка лінія. Обводимо ракету. Яка летить зліва направо.
Завдання 3.
У нас є два виміри. Один короткий, інший  - довгий. Спочатку креслимо довгий шлях. Він проходить через одну крапку. Потім креслимо другий шлях. Він проходить від крапки до крапки. Потім рахуємо кількість  довгого виміру (6). І кількість короткого виміру  (12).
Д.з написати рядки під номером 2 в робочому зошиті з математики
ЯДС
Тема: Правила особистої гігієни.
Сторінка 17-19 ( до середини 19 сторінки)
Читання вірша Анатолія Костецького з вчителем (дорослими)
Даємо відповіді на запитання
4 малюнки на сторінці 17. Називаємо  дії, які роблять діти, щоб тримати свої речі та себе у чистоті.
Сторінка 18. Даємо відповідь на запитання, яке стоять перед малюнками.
Визначаємо разом з вчителем ( дорослим), що таке гігієна та засоби гігієни. Звертаємось до словничка на сторінці 19. Визначаємо, які засоби гігієни повинні бути тільки у вас, а якими можна поділитися.
Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=UFNn3WLk3Ds&ab_channel=MultiZnaikaTV

Понеділок 11 вересня

Українська мова

Букварик. Сторінка 12-13
Тема: «Речення. Слово. Хто? Що? Що робить?»
Сторінка 12.
Дивимось на малюнки у колах. Розповідаємо, що роблять люди у кожному колі.
Намагаємось сказати це не одним словом, а декілька словами. Наприклад: вчителька показує дітям букви. Дівчинка кушає в їдальні. Двоє хлопчиків рахують.
Виконати завдання в кінці сторінки. Самостійно розказати про свій день.
Сторінка 13
Розповідь вчителя про речення. Особлива увага на знаки в кінці речення. Іноді ми просто говоримо, іноді запитуємо. Шукаємо для піктограм  відповідні малюнки на сторінці 12.
На сторінці 13 називаємо предмети, цифри. Букви в кожному рядку. Називаємо те, що є зайвим в рядку.
Прописи . Сторінка 4. Короткі і довгі похилі лінії.
Дивимся на малюнок. Знаходимо похилі лінії. (це лінії під нахилом)
Наводимо лінії. Домальовуємо промінчики сонечку.
Дивимось на сторінку 4 далі. Там є похилі лінії в буквах. Хто знає, називає букви. Наводимо.
Самостійно малюємо далі маленьку похилу лінію, велику похилу лінію, маленьку та велику похилу лінію. Повинно бути написано   три рядки.
Математика
Тема: Розміщення предметів на площині та в просторі.
Сторінка 11.
Завдання 1.
Завдання 2. Полічити кошенят на малюнку. Полічити кошенят праворуч, потім ліворуч. Скільки мисок?
Полічити квіти в жовтій вазі. Полічити квіти в синій вазі. Яка ваза ліворуч, яка праворуч? Скільки квітів ліворуч7 Праворуч? Скільки разом?
Картинка з робочим місцем учня.. Дати відповіді на запитання.
Завдання 3.
Письмові завдання.
Математичні прописи. Сторінка 4
Завдання 1. На малюнку зображені морські зірки. Знайти однакові зірки. Полічити. Розфарбувати однакові зірки одним кольором.
Завдання 2. Допомогти Незнайкові полічити квіти. Домалювати стільки ж листочків, скільки і квітів.
Завдання 3. Накзвати групи предметів. Обвести в коло або підкреслити предмети одного виду.
Завдання 4.
Візерунок №1. Малюється одна клітинка вгорі, одна клітинка вниз, дві клітинки знизу, одна клітинка догори. Потім малюнок повторюється.
Візерунок №2. Малюється хрестик в одній клітинці, крапочка в другій клітинці, далі вертикальна лінія в третій клітинці, потім все повторюється.

ЯДС

Тема: Моя постава – моє здоров*я
Сторінка 14-16
Сторінка 14
Розповідь вчителя
Розглядаємо перший малюнок. Що допомагає дітям мати красиву та правильну поставу? Якими видами спорту вони займаються?
За допомогою вчителя (дорослого) читаємо, що таке постава.
Другий малюнок. Визначаємо, хто з дітей сидить за партою правильно.
Сторінка 15
Малюнок 3. Перевіряємо свою поставу. Пробуємо встати так. Як на малюнку (самостійно або за допомогою дорослого), не під час уроку.
Малюнок 4. Визначаємо, де діти шкодять своїй поставі. А де – ні.
Сторінка 16
Малюнок 5. Даємо відповідь на запитання.
Читаємо висновок разом з вчителем або дорослим.
Фізкультура
Розучуємо руханку
https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96
 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар